Filmovi

Brzi prikaz posljednjih 30 filmova

Pirati s Kariba: Salazarova osveta Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 17. svibnja 2017. god. u 17:30

kariba

Johnny Depp vraća se na veliko platno kao legendarni, neustrašivi anti-junak Jack Sparrow u novom nastavku Pirata s Kariba: Salazarova osveta. Uzbudljiva avantura vodi nas do nesretnog kapetana Jacka koji osjeća jake vjetrove loše sreće kako pušu u njegovom smjeru kad smrtonosni duhovi mornara, predvođeni strašnim kapetanom Salazarom (Javier Bardem), pobjegnu iz Đavoljeg trokuta odlučni ubiti sve pirate na moru, a posebno Jacka.

Opširnije...

Alien: Savez Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 17. svibnja 2017. god. u 17:28

alien

Posada broda Covenant, na putu je prema drugoj strani galaktike, gdje otkrivaju ono za što misle da je nepoznati raj, ali je to zapravo mračan i opasan svijet. Međutim, kada otkriju mračnu tajnu koju skriva nepoznati svijet, morat će isplanirati put za bijeg. U glavnim ulogama ćemo gledati nominiranog za nagradu Oscar®, Michaela Fassbendera, Katherine Waterston, Billyja Crudupa, Dannyja McBridea, Demiána Bichira te mnoge druge. Redatelj filma je neponovljivi Ridley Scott, a scenarij potpisuju Jack Paglen (Transcendence) i Michael Green (Green Lantern).

Opširnije...

Duh u oklopu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Subota, 15. travnja 2017. god. u 16:24

duh

Duh u oklopu baziran je na međunarodno priznatom SF naslijeđu, japanskom animiranom filmu iz 1995. godine kojeg je režirao Mamoru Oshii prema istoimenoj mangi iz 1991. godine. Radnja je smještena u 2029. godinu kada su mnogi ljudi postali kiborzi zamijenivši neke svoje dijelove tijela umjetnim implantatima. No mozak se ne može zamijeniti te on predstavlja „duha“ tj. ljudski identitet koji se nalazi u oklopu mehaničkog tijela. Radnja filma prati Major (Scarlet Johansson) koja vodi elitnu postrojbu pod nazivom Sektor 9 zaduženu za najopasnije kriminalce. Njihov zadatak je zaustaviti ih, te će se morati suočiti s neprijateljem čiji je jedini cilj uništiti napredak tehnologije Hanka Robotic’s-a.

Opširnije...

Moj Blind Date Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Subota, 15. travnja 2017. god. u 16:20

blind

Moj Blind Date na veliko nam platno donosi toplu istinitu priču o Saliyi (Kostya Ullmann), perspektivnom studentu koji kao tinejdžer postane gotovo slijep. Umjesto da sluša sve one koji mu govore da bude realističan i prihvati činjenicu da mu gubitak vida ograničava život i želje, on se uporno drži svog sna da radi u luksuznom hotelu. Ne spominjući nikome svoju slabovidnost, dobije mjesto pripravnika u najprestižnijem hotelu u Münchenu. Odlučan i impresivno uporan, nadmaši sva očekivanja i uspije se provući uz pomoć svog podrugljivog i razboritog prijatelja Maxa (Jacob Matschenz). Međutim kad se zaljubi u Lauru (Anna Maria Mühe), obmana koju je tako pomno isplanirao počinje se raspadati.

Opširnije...

Trag života Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 22. ožujka 2017. god. u 18:47

life

Priča znanstveno-fantastičnog trilera TRAG ŽIVOTA vrti se oko šesteročlane posade na međunarodnoj svemirskoj postaji koja se nalazi na rubu jednog od najvažnijih otkrića u povijesti civilizacije: prvog dokaza života na Marsu. Kako posada polagano započinje svoje istraživanje, njihove metode dovode do neželjenih posljedica, novi oblik života pokazuje se puno inteligentnijim nego što je to itko mogao očekivati.

Opširnije...

Stranica 1 od 113

Najave događanja