Filmovi

Brzi prikaz posljednjih 30 filmova

Lovac ili lovina? Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Nedjelja, 25. lipnja 2017. god. u 22:26

lovina

Ovaj triler prati Lucasa, osamljenog ubojicu koji je unajmljen da ubije mladu ženu Ellu, koja uživa u suncu u malom toskanskom gradiću sa svojim dečkom, ne sluteći što se sprema. Lucas ne uspijeva u svom naumu a njegov plan pada u vodu, i tada kreće igra mačke i miša. Oboje postaju mete te će se morati udružiti kako bi se spasili.

Opširnije...

Spider-Man: Povratak kući Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Nedjelja, 25. lipnja 2017. god. u 22:22

spider

Mladi Peter Parker / Spider-Man (Tom Holland), koji je svoj senzacionalni debi ostvario u hitu “Kapetan Amerika: Građanski rat” započinje samostalno djelovati pod svojim novopronađenim identitetom u filmu SPIDER-MAN: POVRATAK KUĆI. Uzbuđen zbog iskustva koje je doživio sa Osvetnicima, Peter se vraća kući u kojoj živi s tetom May (Marisa Tomei), a gdje ga pod budnim okom čuva njegov novi mentor Tony Stark (Robert Downey Jr.). Peter se pokušava vratiti svojoj normalnoj svakodnevnoj rutini, iako ga u tome sprječavaju misli kako se još uvijek mora dokazati kao pravi superheroj... A pravi trenutak za to možda će doći i mnogo ranije nego što se Peter nadao, kada se u gradu pojavi novi zlikovac - The Vulture (Michael Keaton).

Opširnije...

Pirati s Kariba: Salazarova osveta Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 17. svibnja 2017. god. u 17:30

kariba

Johnny Depp vraća se na veliko platno kao legendarni, neustrašivi anti-junak Jack Sparrow u novom nastavku Pirata s Kariba: Salazarova osveta. Uzbudljiva avantura vodi nas do nesretnog kapetana Jacka koji osjeća jake vjetrove loše sreće kako pušu u njegovom smjeru kad smrtonosni duhovi mornara, predvođeni strašnim kapetanom Salazarom (Javier Bardem), pobjegnu iz Đavoljeg trokuta odlučni ubiti sve pirate na moru, a posebno Jacka.

Opširnije...

Alien: Savez Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 17. svibnja 2017. god. u 17:28

alien

Posada broda Covenant, na putu je prema drugoj strani galaktike, gdje otkrivaju ono za što misle da je nepoznati raj, ali je to zapravo mračan i opasan svijet. Međutim, kada otkriju mračnu tajnu koju skriva nepoznati svijet, morat će isplanirati put za bijeg. U glavnim ulogama ćemo gledati nominiranog za nagradu Oscar®, Michaela Fassbendera, Katherine Waterston, Billyja Crudupa, Dannyja McBridea, Demiána Bichira te mnoge druge. Redatelj filma je neponovljivi Ridley Scott, a scenarij potpisuju Jack Paglen (Transcendence) i Michael Green (Green Lantern).

Opširnije...

Duh u oklopu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Subota, 15. travnja 2017. god. u 16:24

duh

Duh u oklopu baziran je na međunarodno priznatom SF naslijeđu, japanskom animiranom filmu iz 1995. godine kojeg je režirao Mamoru Oshii prema istoimenoj mangi iz 1991. godine. Radnja je smještena u 2029. godinu kada su mnogi ljudi postali kiborzi zamijenivši neke svoje dijelove tijela umjetnim implantatima. No mozak se ne može zamijeniti te on predstavlja „duha“ tj. ljudski identitet koji se nalazi u oklopu mehaničkog tijela. Radnja filma prati Major (Scarlet Johansson) koja vodi elitnu postrojbu pod nazivom Sektor 9 zaduženu za najopasnije kriminalce. Njihov zadatak je zaustaviti ih, te će se morati suočiti s neprijateljem čiji je jedini cilj uništiti napredak tehnologije Hanka Robotic’s-a.

Opširnije...

Stranica 1 od 113

Najave događanja