Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Etno park Zagreb otvorio vrata čarobnog svijeta Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 26. travnja 2017. god. u 21:28

etno2604171

Nedavno predstavljen, Etno park Zagreb otvorio je svoja vrata i predstavio jedinstveni spoj povijesti i sadašnjosti, umjetnosti, turističke i gastro - zabavne ponude. Impresivno zdanje od sada je otvoreno za sve posjetitelje, a nova ponuda sadržaja jedinstvena je u Hrvatskoj. Čarobni spoj svjetlosnih efekata, najmodernijih gastro delicija i organizacije na svjetskoj razini novitet su koji privlači.

Opširnije...

U petak u Zagreb stiže Jackmaster Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 24. travnja 2017. god. u 22:45

jack2404

Organizatori We Love Sound događaja počastit će zagrebačku publiku još jednim gostovanjem. Ovog petka, 28. travnja u goste nam dolazi mladi britanski DJ koji je prema izboru slušatelja i fanova Resident Advisora izabran za drugog najboljeg DJa 2016. godine. Također, izabran je i za najboljeg DJ i nagrađen kao 'Best DJ', DJ časopisa Best of British Awards.

Opširnije...

Will Smith stiže u Hrvatsku! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 24. travnja 2017. god. u 22:03

summerblast2404

Iako ljetna festivalska sezona još nije ni počela, organizatori festivala MTV SummerBlast pobrinuli su se da ima bombastičan kraj! Jedna od najvećih zvijezda današnjice Will Smith dolazi u Poreč! Planetarno popularni „princ iz Bel Aira“ i DJ Jazzy Jeff poznat kao njegov bratić iz svima omiljene serije vraćaju se počecima svoje karijere, a nastupom na jednoj od najljepših ljetnih pozornica obilježit će 30 godina glazbene pustolovine.

Opširnije...

Nizozemska superzvijezda se vraća na Zrće 8. kolovoza! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 21. travnja 2017. god. u 16:54

kalypso2104

Pionir klubske scene na Zrću nagovještava najveću i najspektakularniju sezonu za svoj 30. rođendan! Uz brojne festivale i specijalne eventove, Kalypso najavljuje i nastup nizozemske superzvijezde R3haba na ovogodišnjem izdanju Stereoforesta! Kalypsov uzbudljiv program donosi novo izdanje Stereoforesta i nastup internacionalno priznatog Dj R3haba, koji je neupitno jedan od najvrućih i najiščekivanijih ove sezone!

Opširnije...

Željko Joksimović pod zvijezdama Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 21. travnja 2017. god. u 16:41

joksimovic2004

U jednoj od najljepših jadranskih uvala, porečkoj Peškeri, uz šum valova i pogled na stoljetnu povijest gradske jezgre, svoj će koncert u četvrtak, 25. svibnja održati Željko Joksimović. Najveća regionalna glazbena zvijezda na ovaj će način dodatno uveličati ekskluzivno događanje pod nazivom Croatia Match Cup u sklopu kojeg se održava i elitno jedriličarsko natjecanje World Match Racing Tour na kojem će nastupiti i naši zlatni olimpijci Šime Fantela i Igor Marenić.

Opširnije...

Stranica 1 od 260

Najave događanja