Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Vatra prvi put uživo izvodi novi hit Sekvoje Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Nedjelja, 20. kolovoza 2017. god. u 19:59

vatra1908

Grupa Vatra po prvi će puta na ovogodišnjem Taste and Travel festivalu u Zadru uživo izvesti novi hit Sekvoje. Bit će ovo jedna od novih pjesama s novog albuma koje će Zadrani imati prilike prvi čuti uživo. Koncert će se na rivi održati u subotu, 26. kolovoza od 20 sati u sklopu Craft Beer Festivala. Virovitički rock bend ove godine slavi 18 godina rada na glazbenoj sceni, a ističu kako je upravo Zadar bio jedan od prvih gradova u kojem su nastupali kao mladi i neafirmirani bend.

Opširnije...

Sutra počinje spektakl na Pagu - Sonus festival 2017 Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Subota, 19. kolovoza 2017. god. u 20:07

sonus1908

Sutra, u nedjelju 20. kolovoza, s početkom u 16h, na paškoj plaži Zrće, u klubovima Papaya, Aquarius i Kalypso, počet će jubilarni 5. Sonus festival. Najveća imena svjetske scene elektroničke glazbe uveličat će ovaj, prema izboru renomiranog časopisa Resident Advisor, među 10 najboljih festivala u svijetu za mjesec kolovoz.

Opširnije...

Emotivna promocija knjige Josipe Pavičić u rodnoj Škabrnji Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 14. kolovoza 2017. god. u 14:33

pavicic1408171

Nesvakidašnja, emocijama ispunjena promocija autobiografske knjige Šest milimetara Josipe Pavičić Berardini održana je u njenoj rodnoj Škabrnji. Povratak u osnovnu školu Vladimira Nazora i onu istu klupu u kojoj je učila hrvatski jezik kod prof. Nede Lacković, izazvala je pravu buru emocija kod svih prisutnih. Emotivni autobiografski roman Šest milimetara koji je voditeljica i spisateljica Josipa prije samo nekoliko tjedana predstavila javnosti ruši sve rekorde. Brojne žene diljem Hrvatske pronašle su utjehu ali i hrabrost u dirljivoj priči o borbi s rakom dojke.

Opširnije...

Regionalna hip hop scena u iščekivanju svjetske legende Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 11. kolovoza 2017. god. u 12:52

summer1108

Nešto više od dva tjedna dijeli nas od početka drugog izdanja festivala MTV SummerBlast koji će se 25. i 26. kolovoza održati na porečkoj Peškeri. Ime koje je privuklo najviše pažnje je Will Smith koji se zajedno sa svojim bendom već danima priprema za svoj prvi nastup nakon dugogodišnjeg izbivanja sa scene. Will Smith i DJ Jazzy Jeff u Poreč stižu s timom koji broji više od 20 ljudi, a na njihovu karijeru, dolazak te povratak na glazbenu scenu osvrnula su se i najveća lica regionalne hip hop scene. Posljednje osvježenje na lineupu drugog izdanja festivala je domaća hip hop legenda Phat Phillie.

Opširnije...

Bliži se datum premijernog izdanja večere Le Diner en Blanc Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 10. kolovoza 2017. god. u 12:47

blanc1008171

Internacionalna gurmanska senzacija, najelegantnija večera u bijelom, događaj koji smo s nestrpljenjem iščekivali prošlog proljeća, uskoro napokon otvara svoja vrata prvim gostima u najvećoj hrvatskoj metropoli. Le Dîner en Blanc svoje će premijerno izdanje imati na 14. rujna na tajnoj zagrebačkoj lokaciji, a elegantna bijela bajka na najljepši će način najaviti jesen i povratak života na zagrebačke ulice nakon opuštajućih ljetnih odmora. Prijave za nezaboravnu večer druženja i prijateljstva ponovno su otvorene pa se tako svi zainteresirani od danas imaju ponovno priliku registrirati na službenoj stranici Le Dîner en Blanc https://zagreb.dinerenblanc.com/register i dobiti pozivnicu za tajno druženje na večeri u bijelom koja već tri desetljeća očarava cijeli svijet.

Opširnije...

Stranica 1 od 274

Najave događanja