Filmovi

Brzi prikaz posljednjih 30 filmova

Nemoguća misija: Raspad sistema Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 23. srpnja 2018. god. u 13:37

raspad

I u novom nastavku Tom Cruise izvodi nevjerojatne vratolomije, često opasne po život. Već smo naviknuli na to da poznati glumac svoje akcijske scene voli izvoditi sam, rijetko kada uz pomoć kaskadera. Najbolje namjere često se vraćaju da vas progone. U novom nastavku Nemoguće misije, Ethan Hunt (Tom Cruise) i njegov tim MMF-a (Alec Baldwin, Simon Pegg, Ving Rhames) zajedno sa saveznicima (Rebecca Ferguson, Michelle Monaghan), nađu se u utrci s vremenom kada misija krene po zlu. Henry Cavill, Angela Bassett i Vanessa Kirby pridružit će se dinamičnom timu s redateljem Christopherom McQuarriejem na čelu.

Opširnije...

Sve zbog jednog mede Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 23. srpnja 2018. god. u 13:34

medo

Michel je na aerodromu izgubio plišanog medu svoje kćeri nakon čega je lokaciju oblijepio oglasima s bogatom nagradom za pronalaznika. Sofiane, zaposlenik na aerodromu, vidi to kao priliku za zaradu i slaže Michelu da je našao medu. Iako Michel sazna da to nije istina, svejedno se zajedno upute u potragu za zametnutim plišancem što ispadne puno kompliciranije, ali i smješnije, od očekivanog.

Opširnije...

Jurski svijet: Pad kraljevstva Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 08. lipnja 2018. god. u 13:10

jurski

Uz sve čudo, avanturu i uzbuđenje koji su sinonim za jednu od najpopularnijih i najuspješnijih franšiza u povijesti kina, ovo jedinstveno filmsko ostvarenje, 7. lipnja 2018. u hrvatska kina vraća omiljene dinosaure i ostale stanovnike Jurskog svijeta.

Opširnije...

Oceanovih 8 Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 08. lipnja 2018. god. u 13:07

oceanovih

Sandra Bullock glumi Debbie Ocean, otuđenu sestru Clooneyevog lika Dannyja Oceana iz kultnog filma Oceanovih 11, koja će pokušati provesti gotovo nemoguću pljačku u New Yorku, na zvjezdanom godišnjem balu Met Gala. Njezin prvi zadatak je okupiti savršenu ekipu profesionalnih lopova: Lou, Rose, Daphne Kluger, Nine Ball, Tammy, Amita i Constance. Plan već ima, samo ga treba provesti.

Opširnije...

12 hrabrih Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Nedjelja, 04. veljače 2018. god. u 21:24

hrabri0402

Radi se o istinitoj priči o timu CIA operativaca i pripadnika specijalnih postrojbi američke vojske koji su se sukobili s Talibanima u Afganistanu. Uspjeli su poraziti talibanske protivnike i naposljetku osloboditi drugi najveći grad u Afganistanu, što se pokazalo ključnim u oslobođenju regije od Talibana. U filmu glume Chris Hemsworth, Michael Shannon, Michael Pena, Rob Riggle i Elsa Pataky, a produkciju potpisuje slavni Jerry Bruckheimer, poznat po klasicima Američki žigolo, Top Gun, Pearl Harbor, Pad crnog jastreba i mnogih drugih.

Opširnije...

Stranica 1 od 116

Najave događanja