Filmovi

Brzi prikaz posljednjih 30 filmova

12 hrabrih Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Nedjelja, 04. veljače 2018. god. u 21:24

hrabri0402

Radi se o istinitoj priči o timu CIA operativaca i pripadnika specijalnih postrojbi američke vojske koji su se sukobili s Talibanima u Afganistanu. Uspjeli su poraziti talibanske protivnike i naposljetku osloboditi drugi najveći grad u Afganistanu, što se pokazalo ključnim u oslobođenju regije od Talibana. U filmu glume Chris Hemsworth, Michael Shannon, Michael Pena, Rob Riggle i Elsa Pataky, a produkciju potpisuje slavni Jerry Bruckheimer, poznat po klasicima Američki žigolo, Top Gun, Pearl Harbor, Pad crnog jastreba i mnogih drugih.

Opširnije...

Black Panther Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Nedjelja, 04. veljače 2018. god. u 21:21

black0402

Marvelov film Black Panther prati T’Challu koji se nakon smrti svog oca, kralja Wakande, vraća kući u zatvorenu, tehnički naprednu afričku državu kako bi zasjeo na prijestolje i postao novim kraljem. Ali tad se ponovo javi stari neprijatelj, a T’Challin je karakter kralja i Black Panthera stavljen na kušnju kad se uvuče u strašan sukob zbog kojeg je ugrožen opstanak Wakande i cijelog svijeta. Suočen s izdajom i opasnošću, mladi kralj mora okupiti svoje saveznike i osloboditi moć Black Panthera kako bi porazio svoje neprijatelje i omogućio sigurnost svom narodu i njihovom načinu života.

Opširnije...

Velika igra Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Subota, 06. siječnja 2018. god. u 17:50

velika

Istinita priča o poker princezi, Molly Bloom (Jessica Chastain), koja je vodila najekskluzivnije ilegalne igre cijelo jedno desetljeće. Molly je bila skijašica koja je postala konobarica nakon neuspješne kvalifikacije za Olimpijske igre. Nezadovoljna običnim poslom pokrenula je ilegalnu kockarnicu na tjednoj bazi koju su posjećivali slavni glumci i velike face s Wall Streeta. Njezini igrači su bili filmske zvijezde, poznati sportaši, poslovnjaci i ruska mafija. Molly je uspješno vodila posao sve dok joj usred noći na vrata nisu upali FBI agenti. Jedini saveznik joj je bio njezin odvjetnik Charlie Jaffey, koji je otkrio da je Molly puno više od onoga što se pisalo o njoj.

Opširnije...

Labirint: Lijek smrti Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Subota, 06. siječnja 2018. god. u 17:48

labirint

U posljednjem poglavlju Labirint sage, Thomas vodi svoju odbjeglu skupinu na posljednju i najopasniju misiju. Kako bi spasili svoje prijatelje, morat će ući u legendarni Last City, labirint koji kontrolira WCKD i koji je ujedno i najsmrtonosniji labirint do sad. Onaj tko preživi, dobit će odgovore na pitanja koja ih muče od prvog dolaska u labirint.

Opširnije...

Počinjem ponovno Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 19. rujna 2017. god. u 19:08

ponovo1909

Reese Witherspoon tumači ulogu razvedene četerdesetogodišnje Alice, majke dvoje djece koje se nakon praznika vraćaju u školske klupe. Kako bi svoj život vratila u normalu, seli se u rodni Los Angeles te odluči burno proslaviti svoj rođendan. Tijekom proslave upoznaje tri mladića koji su doslovno švorc i bez krova nad glavom te im Alice ponudi da privremeno svi žive u njenoj kući. Zaplet nastaje kada se Alice zaljubljuje u jednog od mladića dok se istovremeno njezin bivši muž (Michael Sheen) želi vratiti kući.

Opširnije...

Stranica 1 od 115

Najave događanja