Filmovi

Brzi prikaz posljednjih 30 filmova

Jurski svijet: Pad kraljevstva Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 08. lipnja 2018. god. u 13:10

jurski

Uz sve čudo, avanturu i uzbuđenje koji su sinonim za jednu od najpopularnijih i najuspješnijih franšiza u povijesti kina, ovo jedinstveno filmsko ostvarenje, 7. lipnja 2018. u hrvatska kina vraća omiljene dinosaure i ostale stanovnike Jurskog svijeta.

Opširnije...

Oceanovih 8 Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 08. lipnja 2018. god. u 13:07

oceanovih

Sandra Bullock glumi Debbie Ocean, otuđenu sestru Clooneyevog lika Dannyja Oceana iz kultnog filma Oceanovih 11, koja će pokušati provesti gotovo nemoguću pljačku u New Yorku, na zvjezdanom godišnjem balu Met Gala. Njezin prvi zadatak je okupiti savršenu ekipu profesionalnih lopova: Lou, Rose, Daphne Kluger, Nine Ball, Tammy, Amita i Constance. Plan već ima, samo ga treba provesti.

Opširnije...

12 hrabrih Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Nedjelja, 04. veljače 2018. god. u 21:24

hrabri0402

Radi se o istinitoj priči o timu CIA operativaca i pripadnika specijalnih postrojbi američke vojske koji su se sukobili s Talibanima u Afganistanu. Uspjeli su poraziti talibanske protivnike i naposljetku osloboditi drugi najveći grad u Afganistanu, što se pokazalo ključnim u oslobođenju regije od Talibana. U filmu glume Chris Hemsworth, Michael Shannon, Michael Pena, Rob Riggle i Elsa Pataky, a produkciju potpisuje slavni Jerry Bruckheimer, poznat po klasicima Američki žigolo, Top Gun, Pearl Harbor, Pad crnog jastreba i mnogih drugih.

Opširnije...

Black Panther Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Nedjelja, 04. veljače 2018. god. u 21:21

black0402

Marvelov film Black Panther prati T’Challu koji se nakon smrti svog oca, kralja Wakande, vraća kući u zatvorenu, tehnički naprednu afričku državu kako bi zasjeo na prijestolje i postao novim kraljem. Ali tad se ponovo javi stari neprijatelj, a T’Challin je karakter kralja i Black Panthera stavljen na kušnju kad se uvuče u strašan sukob zbog kojeg je ugrožen opstanak Wakande i cijelog svijeta. Suočen s izdajom i opasnošću, mladi kralj mora okupiti svoje saveznike i osloboditi moć Black Panthera kako bi porazio svoje neprijatelje i omogućio sigurnost svom narodu i njihovom načinu života.

Opširnije...

Velika igra Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Subota, 06. siječnja 2018. god. u 17:50

velika

Istinita priča o poker princezi, Molly Bloom (Jessica Chastain), koja je vodila najekskluzivnije ilegalne igre cijelo jedno desetljeće. Molly je bila skijašica koja je postala konobarica nakon neuspješne kvalifikacije za Olimpijske igre. Nezadovoljna običnim poslom pokrenula je ilegalnu kockarnicu na tjednoj bazi koju su posjećivali slavni glumci i velike face s Wall Streeta. Njezini igrači su bili filmske zvijezde, poznati sportaši, poslovnjaci i ruska mafija. Molly je uspješno vodila posao sve dok joj usred noći na vrata nisu upali FBI agenti. Jedini saveznik joj je bio njezin odvjetnik Charlie Jaffey, koji je otkrio da je Molly puno više od onoga što se pisalo o njoj.

Opširnije...

Stranica 1 od 115

Najave događanja