Slavna ženska publikacija Marie Claire od sada ima i hrvatsko izdanje. Pod zvjezdanim nebom Gornjeg grada, u čarobnom ambijentu Klovićevih dvora, tvrtka Mediatop obilježila je dolazak ovog kultnog brenda na domaće tržište. Večer je protekla u znaku profinjenosti, mode i snažnih poruka o ženskoj snazi, u duhu vrijednosti koje Marie Claire njeguje još od svog osnutka 1937. u Francuskoj.
Lansiranje hrvatskog izdanja okupilo je istaknute pojedince iz svijeta mode, medija, kulture i društvenog života, među kojima su bili Aleksandra Dojčinović, Ante Vrban, Ljupka Gojić Mikić, Korana Gvozdić, Ivan Šarić, Tina Walme, Marko Petrić, Aleksandar Šekuljica, Katarina Baban, Nenad Korkut, Envy Room, Olja Vori, Marina Matić, Danijela Trbović, Judita Franković Brdar te brojni drugi. Atmosfera večeri odražavala je estetiku i vrijednosti samog brenda, istovremeno profinjena i inkluzivna, s naglaskom na ljepotu, autentičnost i zajedništvo.
Glavna urednica hrvatskog izdanja Marie Claire Dina Plevnik, zajedno s uredničkim timom i direktorom Mediatopa Domagojem Glogovićem, predstavila je viziju brenda u lokalnom kontekstu. Marie Claire, kako je istaknuto, od samog početka stoji kao glas žena, prikazujući lijepu i izazovnu stranu života, s fokusom na snagu, individualnost i autentičnost. Glamuroznu večer obilježio je glazbeni nastup Natali Dizdar, a zidovi Klovićevih dvora poslužili su kao platno za projekciju dokumentarnog filma o nastanku brenda. Po odlasku, svaki uzvanik sa sobom je ponio prvi primjerak časopisa i luksuznu ljetnu torbicu koja je nastala u suradnji Aleksandre Dojčinović i Marie Claire.
Prvo hrvatsko izdanje krasi pjevačka diva Nina Badrić, a naslovnicu je snimila u bajkovitom ambijentu resorta Isabella Valamar u Poreču. U velikom intervjuu donosi osobne priče, emocije i razmišljanja koja do sada nije dijelila s javnošću, otvarajući prostor za dublje razumijevanje vlastite intime i profesionalnog puta. Dodatno prvi broj donosi i ekskluzivnu reportažu iz istarske kuće Saše Šekoranje, kolumne Aleksandre Dojčinović, Mirne Dizdarić i Kristijana Iličića, kao i relevantne teme koje otvaraju prostor za promišljanje o umjetnoj inteligenciji, poslovima budućnosti i tržištu nekretnina. Urednički koncept obogaćen je modnim i beauty editorijalima koji nadahnjuju, a sve pod redakcijskom palicom tima koji vjeruje u sadržaj koji pomiče granice.
Hrvatsko izdanje Marie Clairea dostupno je u tiskanom obliku, ali i digitalno putem službenog portala te na Instagram profilu, gdje čitatelji mogu svakodnevno pratiti nove sadržaje i priče koje inspiriraju.
Gosti su imali priliku uživati u jedinstvenim interaktivnim sadržajima – od skiciranja portreta u pariškom stilu u suradnji s INA-om, preko beauty kutaka brendova Kallos i Dr. Vivian, do photo bootha koji je dodatno obogatio doživljaj večeri. Osvježenje je stiglo u obliku Croccantino sladoleda, dok je dress code "crno-bijelo sa žutim detaljima" unio dozu pariškog šarma u srce Zagreba.
Večer koja je označila početak jednog novog medijskog poglavlja ostat će upisana kao trenutak u kojem je Hrvatska dobila još jedan važan glas - onaj koji slavi žene, njihove priče i njihove svjetove.
Tekst: Press
Fotografije: John Pavliš (photowall), Mario Poje (atmosfera)