Siječanj, najdeblji i najdepresivniji mjesec u godini, idealno je vrijeme za promjene i veću brigu o vlastitom tijelu. Najveća hrvatska drogerija Kozmo predstavila je jedinstvene proizvode Atkins, kao nadopunu svakodnevnoj prehrani. Na zanimljivom predstavljanju u fitness centru XXL u Zagrebu, tri su pobjednice Kozmo natječaja “Novogodišnja odluka uz Atkins” započele svoj tromjesečni trening, nakon kojeg bi trebale biti u idealnoj tjelesnoj formi.
Glumica Barbara Nola, manekenka Adrijana Dejanović, voditeljica Lorena Nosić, rukometaš Lovro Šprem i gimnastičar Marijo Možnik isprobali su Atkins proizvode koji sadrže manje kalorija, manje masti, manje ugljikohidrata te nisu krili svoje oduševljenje.
Atraktivan novogodišnji natječaj drogerije Kozmo «Novogodišnja odluka uz Atkins» privukao je više od 500 kandidatkinja i kandidata, a Darija Jozić, Marija Knežević i Dunja Tomić, koje su pokazale najveću motivaciju i želju, ovog tjedna pod stručnim vodstvom trenera Denisa Rajčića započinju težak tromjesečni put prema idealnoj tjelesnoj formi. Natjecateljice su, uz osobnog trenera i besplatnu teretanu, osvojile i godišnju zalihu Atkins proizvoda.
«Sretna sam što ću uz stručno vodstvo i Atkins proizvode konačno probuditi svoje tijelo i početi s intenzivnim treniranjem za koje vjerujem kako će mi uz izgled, promijeniti i zdravstveni status na bolje!» - izjavila je kandidatkinja Darija Jozić.
Američki brend Atkins datira još iz 1930. godine, a prisutan je na 25 svjetskih tržišta i 50000 prodajnih mjesta. Prednosti Atkins proizvoda je 60 - 80% manji unos ugljikohidrata te 75 - 90% manji unos šećera u odnosu na slične proizvode na tržištu. Proizvodi su bogati proteinima i vlaknima, a namijenjeni su svima onima koji žele smršaviti, smanjiti unos ugljikohidrata i zdravo se hraniti. Atkins proizvodi dolaze nam u obliku snack barova i pločica, shakeova u tetrapaku i praha.
Tekst / Fotografije: Press