Bajkovita Aida nedavno je premijerno izvedena na splitskim Peristilu na otvaranju 60. Splitskog ljeta. Verdijeva Opera nad operama zadivila je Splićane koji su, osim u vrhunskoj glazbi, uživali i u jedinstvenoj kostimografiji dizajnera Juraja Zigamana.
Posljednjih mjeseci Zigman je užurbano stvarao u radionicama HNK u Splitu. Okružen vrijednim i stručnim timom krojačica Kazališta kostimi su se izrađivali po 10 sati dnevno. Inspirirajući se starim Egiptom, Zigman se odlučio za bijelu boju koja obilježava njegove kostime. Raskošne kostimografije koja zaista oduzima dah ne bi se posramila niti milanska Scala. Prepuna je detaljno ukrašenih kostima i zlatnih detalja koji pružaju pogled u egipatsko bogatstvo.
"U suradnji s redateljem Draženom Sirišćevićem i cijelim timom odlučili smo se za tradicionalnu "Bijelu Aidu" što mi je itekako izazov jer teško kontroliram svoju potrebu za pretjerivanjem i korištenjem kolorita gdje god stignem. Kostimografija je nježna, prozračna i zato ne čudi što su radionicama prolazili metri i metri lepršave, plisirane bijele svile." - izjavio je Juraj Zigman i dodao: "Aida je velika stvar za mene. Prema tom djelu imam najdublje poštovanje i s velikim ponosom ulazim u izradu Aide. To je razlog zbog čega već duži period boravim u Splitu. Želim da je svaki detalj na svom mjestu!”
U svijet kazališta i kazališne kostimografije Zigman je ušao uspješnom suradnjom s Hrvatskim narodnim kazalistem "Ivan pl. Zajc" u Rijeci za operu Šuma Striborova i balet Carmina Burana. Za obje predstave bio je nominiran za Nagradu hrvatskog glumišta 2011. i 2013. godine u kategoriji Najbolja kazališna kostimografija - drama, opera ili balet.
Tekst / Fotografije: Press