Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Donna Vekić uspješno operirana nakon ozljede u Australiji Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 01. ožujka 2021. god. u 14:11

dona0103211

Za Donnu sada slijedi fizioterapeutski proces oporavka, a povratak turnirima na zemljanim terenima - očekuje se već u travnju. Naša perspektivna i uspješna tenisačica - Donna Vekić, jučer je podvrgnuta operativnom zahvatu na desnom koljenu, koji se dogodio u Švicarskoj pod vodstvom prof. dr. med. Rolanda Biedert-a, a sve radi posljedica ozljede tijekom mečeva na Australian Openu.

Opširnije...

Velentinovo će biti još romantičnije uz filmske hitove Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 12. veljače 2021. god. u 11:36

cinestar1002

Ove godine Valentinovo nećemo provesti u restoranu ili baru, već na najromantičnijem mjestu na svijetu - ispod dekice u toplini svog doma, uz CineStar TV Channels. Bilo da ovaj dan provodite s partnerom, prijateljem ili solo, romantični ste ili si još niste priznali da jeste, pripremili smo za vas bezvremenske romantične naslove kojima se uvijek rado vraćamo! Nedjelju, 14. veljače provedite uz pomno odabranu filmsku selekciju od samo na CineStar TV 1 kanalu.

Opširnije...

Poznata umjetnica OKO zaslužna za novi izgled svjetskog gina Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 18. prosinca 2020. god. u 14:22

gim1812201

Prosinac je tradicionalno mjesec darivanja, a ove godine više nego ikad porasla je savjest o poklonima koji su originalni, pričaju neku svoju posebnu priču, a u idealnom scenariju su hrvatskog porijekla. Upravo jedan takav krije se pod nazivom Old Pilot's Art Edition. Vjerujemo kako mnogi već znaju inspirativnu priču koja se krije iza fantastičnog svjetskog uspjeha malog hrvatskog brenda, čiji je prvi i najuspješniji proizvod, London Dry Gin, prošle godine apsolutno pomeo konkurenciju na najprestižnijem svjetskom natjecanju IWSC, okrunivši se titulom "najboljeg London Dry Gina na svijetu". Veliki entuzijazam i želja da uzmu stvar u svoje ruke te pritom stvore nešto jedinstveno, unikatno i domaće, dovela je dvojicu dugogodišnjih prijatelja i kolega pilota Hrvoja Bušića i Tomislava Anadolaca do toga da u svojoj maloj hi-tech destileriji u jednom zagrebačkom kvartu stvore svjetski poznati brend gina, kojeg proizvode isključivo od najkvalitetnijih hrvatskih sastojaka, s posebnim fokusom na proces proizvodnje.

Opširnije...

'Ono što donosi Božić' - moderni spoj u pjesmi djece i odraslih Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 15. prosinca 2020. god. u 13:53

relich1512201

Da je svijet glazbe raznolik i maštovit, dokazuje i nova skladba hrvatskog DEEJAY-a IGORA RELICH-a, rođenog Riječanina, koji je spojio talijanske glazbenike Luciana Mirta & Rositu Caglioni i riječki dječji zbor "Tratinčice" u zajedničkoj pjesmi "Ono što donosi Božić". O samoj skladbi, nastanku i utiscima, razgovarali smo sa autorom Igorom, koji nam je u zanimljivom interwiev-u prenio dojmove i detalje.

Opširnije...

Adventski prozorčić Casual bistro & bara Lažni Svjedok Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 02. prosinca 2020. god. u 13:55

svjedok0212201

Nedavno otvoren restoran u samom srcu Zagreba, oduševio je brojne posjetitelje. Casual bistro & bar Lažni Svjedok, uspješno spaja ukusnu hranu i druženja, a opuštena i primamljiva atmosfera, također razlozi radi kojih se zadovoljni gosti ponovo vraćaju. Prosinac je inače, u „normalnim“ uvjetima, idealan mjesec za ugostiteljske objekte. Ljudi većinu vremena provode u gradu, družeći se s obitelji i prijateljima te isprobavajući zimske specijalitete. Ovaj Božić i Novu godinu, vjerojatno ćemo dočekati na drugačiji način ali s druge strane, važno je uživati u svakom danu, malim stvarima i pokušati se prilagoditi.

Opširnije...

Stranica 1 od 355

Najave događanja