Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Luka Vidović i Silvio Marić u novim ulogama Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 23. srpnja 2021. god. u 13:25

luka2307

Najpoznatiji hrvatski mađioničar Luka Vidović odigrao je više od 300 predstava u Istri. Jedna posebna igra se ovih dana. Na marginama ATP teniskog turnira u Umagu igra se Umag Stars Open kojem su se ove godine odazvale brojne osobe iz javnog života. Bivši sportaši, poduzetnici i odvjetnici igraju u singlu i parovima, a ovaj sportsko - zabavni spektatkl traje sve do nedjelje. Organizator Sivio Marić, bivša legenda Dinama, dao je wild card mađioničaru Luki Vidoviću koji je svojim optimizmom oduševio brojne okupljene.

Opširnije...

Poznate odbojkašice nekad i sad Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 23. srpnja 2021. god. u 13:04

odbojka2207211

Dug je put od zaigranih dječjih dana do profesionalnog sportskog uspjeha, a to dobro znaju hrvatske odbojkaške reprezentativke Samanta Fabris, Lucija Mlinar, Rene Sain i Nikolina Božičević. Danas su ove četiri odbojkašice uspješne i lijepe sportašice koje igraju za klubove diljem Europe, a s nama su podijelile zanimljive priče iz svog djetinjstva kao i fotografije uz koje ih vežu posebne uspomene. Naše odbojkašice imat ćemo priliku vidjeti i ovog ljeta u Zadru gdje se od 18. do 27. kolovoza igra skupina C Europskog prvenstva za žene.

Opširnije...

Hrvatska je domaćin novom ljetnom festivalu We Still Dance Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 23. srpnja 2021. god. u 12:46

antonio2307

Hrvatska i otok Pag domaćini su novom ljetnom festivalu We Still Dance. Poznati hrvatski event brand We Love Sound, koji kao organizator stoji iza jednog od najboljih svjetskih festivala - Sonus festivala i omiljenog zagrebačkog događaja We Love Sound Open Air, odlučio je ovog ljeta predstaviti novi boutique festival – We Still Dance. Od 19. do 23. kolovoza novi festival će ugostiti neka od najvećih imena svjetske elektroničke glazbene scene trenutno, a za sada su objavili imena prvih izvođača koji su potvrdili svoj dolazak na Pag.

Opširnije...

Deborah De Luca - Lijepa talijanka ostaviti će vas bez daha Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 20. srpnja 2021. god. u 11:39

deborah2007

Atraktiva DJ-ica Deborah De Luca zvijezda je drugog dana Zadar Sunset Festivala. Nestvarno lijepa i talentirana Talijanka u subotu 31. srpnja rasplesat će brojne posjetitelje iz cijelog svijeta na Pozdravu Suncu. Poznati hitovi poput Dori Me, Moon After Sun, Techno Mood, Give Me Back prikovat će vas za plesni podij uz spektakularan pogled na Jadransko more i jedan od najljepših zalazaka sunca na svijetu.

Opširnije...

Hrvatska dobiva novi glazbeni Zadar Sunset Festival Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 14. srpnja 2021. god. u 07:37

bsh1407

Hrvatska je domaćin novom međunarodnom festivalu Zadar Sunset Festival. Ovaj potpuno novi glazbeni događaj 30. i 31. srpnja stvara zaista jedinstvenu pozornicu za najpoznatije svjetske glazbene umjetnike te na jednoj od najljepših zadarskih lokacija Pozdrav suncu obećaje viešeosjetilno iskustvo uz vrhunsku glazbu, spektakularan pogled na Jadransko more i jedan od najljepših zalazaka sunca na svijetu.

Opširnije...

Stranica 1 od 362

Najave događanja