Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Pokreti triju žena donose predstavu '3' by Dance Company &M Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 11. listopada 2019. god. u 11:49

iva101019

Nakon uzastopnog niza uspješnih predstava, uz specijalno publici dragu predstavu "Room N°7" (nastalu u suradnji Dance Company &M sa Juditom Franković Brdar), duo &M kreirao je novu kazališnu plesnu poslasticu - "3" i to ovoga puta kao koautorski trio &Mica Andree Solomun i Eme Janković sa Ivom Čevizović.

Opširnije...

Brit Floydi spremni za Zagreb! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 10. listopada 2019. god. u 09:00

floydi1010

Samo nas mjesec dana dijeli od uistinu posebnog rock spektakla! U Zagreb stiže grupa Brit Floyd u sklopu velike svjetske turneje kojom obilježavaju četrdesetu obljetnicu remek-djela, rock opere Pink Floyda The Wall. Nesvakidašnje rođendansko druženje zakazano je za 11. studenog 2019. godine u Tvornici Kulture, a nakon američkog i britanskog dijela turneje, vrijeme je za posebno glazbeno slavlje i druženje s fanovima u Zagrebu.

Opširnije...

Zagrebačka The Beertija najavljuje ciklus muzike i piva Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 09. listopada 2019. god. u 13:40

birtija0910191

Kuća rock'n'roll-a i craft piva, zagrebačka The Beertija, ove jeseni i zime okuplja najbolje hrvatske pivske zanatlije koji će nam otkriti zašto je tako lako navući se na craft pivo. Četvrtkom od 20h u goste dolaze najbolji domaći crafteri, uz koje ćemo uživati u vrhunskoj pivi i zanimljivim pričama o svom putu stvaranja domaćeg piva. Uz  uživanje u craft bestsellerima, neki pivari će ovom prilikom na stolovima The Beertije predstaviti svoja nova pivska izdanja, pričajući nam o svojim počecima, razvoju i planovima za budućnost.

Opširnije...

Od danas u prodaji ulaznice za osmo festivalsko izdanje Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 07. listopada 2019. god. u 08:00

ultra0910191

Nikada nije dovoljno rano krenuti s pripremama za putovanja i provode koje najviše volimo i iščekujemo. Mladima diljem svijeta na vrhu ljestvice svakako je jedinstveni destinacijski festival ULTRA Europe koji će se u Splitu održati od 10. do 12. srpnja 2020. godine. Važno je odabrati pravo društvo i odvažne stylinge, ali prije nego se krene s pakiranjem kofera treba osigurati ono najvažnije, a to su festivalske ulaznice. Prodaja započinje danas, točno u 13 sati, putem službene stranice https://ultraeurope.com/tickets/festival/, a nakon što ulaznice stignu na kućnu adresu kreće pravo odbrojavanje! Ostalo je točno 277 dana do najuzbudljivijeg i najluđeg ljetnog provoda, a što sve organizatori spremaju za novo izdanje na splitskom stadionu Park Mladeži otkrit će u narednim mjesecima.

Opširnije...

Europa Donna Zagreb Pink Run privukla veliki broj trkača Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 01. listopada 2019. god. u 11:56

pink3009191

Pod geslom 'Izađi na zrak i pobijedi (m)rak', protekli vikend na zagrebačkom Bundeku održana je utrka Europa Donna Zagreb Pink Run. Drugo izdanje ove humanitarne manifestacije okupilo je nekoliko stotina trkača amatera i profesionalaca, kao i poznatih osoba iz javnog života, koje ni ružno vrijeme i kiša nisu spriječili da svojim dolaskom i sudjelovanjem u utrci daju svoj mali, ali značajni doprinos borbi protiv raka dojke, zloćudne bolesti od koje godišnje u Hrvatskoj oboli preko 2500 žena.

Opširnije...

Stranica 1 od 337

Najave događanja