Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Hitovima s Broadwayja zatvorena sezona Kazališta Komedija Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 21. lipnja 2018. god. u 10:39

komedija2106181

Nakon deset mjeseci i stotina uspješnih izvedbi, nakon brojnih premijera i koncerata, završila je 67. sezona Kazališta Komedija. Gromoglasnim pljeskom pozdravljeni su i ispraćeni glumci, pjevači i orkestar, te svi djelatnici ovog kultnog zagrebačkog kazališta, a svečanu završnicu obilježila je izvedba najvećih hitova s Broadwayja te dodjela posebnog priznanja Damiru Lončaru.

Opširnije...

Frelimo čvarci oduševili sve generacije Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 19. lipnja 2018. god. u 13:22

frelimo1906181

Ovog vikenda u Cheese Baru u samom srcu Zagreba brojni posjetitelji mogli su uživati u čašici dobrog vina, opustenoj atmosferi i zvijezdi samog okupljanja, Frelimo delikates čvarcima, koji nikoga nisu ostavili ravnodušnim. Oni koji vole čvarke i dobro poznaju tu namirnicu, prepoznali su kvalitetu i nisu skrivali oduševljenje, a oni koji se prije nisu usudili probati, također su imali samo riječi hvale. Čvarci, jedan tradicionalan rustikalan specijalitet poznat godinama, pa čak i pomalo zaboravljen te često povezivan s nekim starijim generacijama, danas ima potpuno novi oblik i voljen je od strane sve mlađe populacije. Dizajn i sama ambalaža ove delikatese, jako je maštovita i praktična, naime riječ je o nagrađivanoj limenci koja se jednostavno otvara i možete ju ponijeti sa sobom gdje god išli.

Opširnije...

Momento Mojito doveo duh egzotične Kube u srce Zagreba Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 19. lipnja 2018. god. u 08:08

momento1506181

Najšarmantniji zagrebački park Zrinjevac protekli se petak nakratko pretvorio u daleku Havanu, postavši tako prava mala oaza šarenila, pjesme i plesa. Naime, ovdje je, po sada već jubilarni 5. put, održan Havana Momento Mojito, festival svih ljubitelja Kube, ritmova salse, kubanske hrane i jednog od najpoznatijih koktela na svijetu, koji svoje porijeklo vuče upravo s tog egzotičnog otoka - omiljenog i osvježavajućeg ljetnog napitka mojita.

Opširnije...

ULTRA Europe otkriva raspored izvođača po danima Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 18. lipnja 2018. god. u 12:28

ultra1806

Jedinstvena kombinacija vrhunskog glazbenog i turističkog iskustva, festival ULTRA Europe, ne prestaje privlačiti pozornost brojnih obožavatelja iz cijelog svijeta. Nastup na najsuvremenijoj glavnoj poljudskoj pozornici san je svakog izvođača svjetske elektroničke scene, a već ovog ljeta ova će se želja ispuniti i nekim novim imenima. Naime, od danas su poznata sva imena koja stižu na šesto festivalsko izdanje, a poznato je i koji će dan ove zvijezde zauzeti svoju omiljenu poziciju iza DJ pulta na jednoj od četiri atraktivne poljudske pozornice. U prodaju su puštene i jednodnevne ulaznice koje će se moći kupiti po cijeni od 450 kuna putem sustava Ticketshop.

Opširnije...

Fresh Island festival je službeno rasprodan! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Nedjelja, 17. lipnja 2018. god. u 01:53

fresh1606

Glazbena festivalska groznica samo što nije krenula, a Fresh Island je ove godine po prvi put rasprodan tjednima unaprijed. Festival na plaži Zrće od 07. do 13. srpnja posjetiti će oko 10 000 posjetitelja iz preko 40 zemalja, preko 200 internacionalnih uglednih medija, 30 internacionalnih influencera, nekolicina svjetskih celebrity osoba te 50 izvođača i DJ-a.

Opširnije...

Stranica 1 od 303

Najave događanja