Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Sedamnaest natjecatelja iz 10 europskih zemalja na Zagifestu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 24. travnja 2018. god. u 11:38

zvijezda1204

Manje od tjedan dana dijeli nas do početka prvog izdanja međunarodnog dječjeg festivala Zagifest. Histrionski dom će u dvije festivalske večeri, 28. i 29. travnja, predstaviti sedamnaest natjecatelja iz deset europskih zemalja. Organizator festivala je Udruga Do Mi So, voditelj programa Dalibor Petko, a mlade će glazbenike zabavljati naša najpopularnija teen zvijezda Endi.

Opširnije...

U kazalište 'Luda kuća' stiže komedija s Anđelkom Prpić Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 24. travnja 2018. god. u 07:08

prpic2404

Popularna glumica, Anđelka Prpić, još poznatija po ulozi istoimene Anđelke iz serije „Andrija i Anđelka“, koja je stekla veliku popularnost diljem regije, dolazi u Zagreb, točnije u kazalište Luda kuća. Tamo će nastupiti u dugo očekivanoj monodrami „Šta me snađe“, u kojoj genijalna Anđelka glumi čak 12 likova, a dramski tekst za ovu komediju potpisuje jedan od najboljih regionalnih dramskih pisaca i scenarista Nebojša Romčević, dok je za režiju zadužen proslavljeni glumac, glazbenik i redatelj Branko Đurić Đuro.

Opširnije...

Glazbeni program Toolroom ovog ljeta ekskluzivno na Braču Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 24. travnja 2018. god. u 06:59

adrian2304

Svjetski poznati glazbeni program Toolroom za kojim luduje publika diljem svijeta, ovog ljeta, u četvrtak, 9. kolovoza stiže u Bol na Brač. Pod zvjezdanim nebom jednog od najpoznatijih hrvatskih ljetnih plesnih podija, 585 club, očekuje nas sjajan provod predvođen najtraženijim imenima elektronske glazbe. Toolroom Records jedan je od najinovativnijih svjetskih brendova u elektronskoj glazbi koji okuplja najutjecajnije izvođače svijeta, a na Braču će nastupiti Mark Knight, Dennis Cruz i Adrian Hour.

Opširnije...

Komedija najavljuje mjuzikl Alphonsine Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 20. travnja 2018. god. u 16:39

alp2004181

Nakon Priče s južne strane, Nosonje, Opasnih veza ili pak baleta Breza, Veseljko Barešić, dirigent Kazališta Komedija, ali i plodan autor, svoju će četrdesetu obljetnicu umjetničkog djelovanja obilježiti na najbolji mogući način - premijerom svog novog mjuzikla - Alphonsine, 5. svibnja 2018. godine s početkom u 19.30 sati. Inspiriran Dumasovom Damom s kamelijama Barešić donosi priču o suvremenoj djevojci, studentici i escort dami, stvorivši originalno glazbeno-scensko djelo koje će zasigurno nastaviti uspješan niz djela u postavi Kazališta Komedija.

Opširnije...

20 godina čarolije muziciranja - Festival sv. Marka Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 19. travnja 2018. god. u 23:35

marko2004181

Već puna dva desetljeća u Zagrebu, travanj i svibanj posebni su mjeseci za klasičnu glazbu. Tako će biti i ovoga proljeća kada će se, pod pokroviteljstvom Skupštine grada Zagreba, okupiti vrhunski glazbenici i zaljubljenici u klasičnu glazbu na jubilarnom 20. Festivalu sv. Marka. Ideja o osnivanju samog festivala javila se još u rujnu 1998. Dugi niz godina, Festival sv. Marka nudi raznovrstan i bogat program u čijem stvaranju iz godine u godinu sudjeluju domaći i inozemni umjetnici i ansambli. Osnovna nit vodilja samog festivala je muziciranje najboljih izvođača u koncerntim i crkvenim prostorima zagrebačkoga Gornjeg i Donjeg grada. Želja je oživjeti i približiti publici glazbu koja prije svega nadahnjuje i spaja ljude te promiče povijesne lokacije koje odišu baštinom, čija akustika ostavlja bez daha. S godinama, festival postaje i mjesto susreta hrvatske glazbene tradicije i sadašnjosti s europskom i svjetskom glazbenom tradicijom.

Opširnije...

Stranica 1 od 295

Najave događanja