Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Sve je bliže spektakl Željka Bebeka u splitskoj Areni Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 05. prosinca 2019. god. u 14:39

bebek0512

Željko Bebek, jedan je od onih pjevača koji svojom karizmom i glasom, osvaja obožavatelje desetljećima. Neke od najljepših pjesama, mnogi pamte još od svoje mladosti i upravo zato s nestrpljenjem iščekuju jedan od najvećih koncertnih spektakala. Poznato je da je Split grad koji odiše temperamentom i pozitivnim vibracijama, a 21. prosinca pokazat će sav svoj sjaj.

Opširnije...

Objavljen ULTRA Europe 2019 Aftermovie Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 05. prosinca 2019. god. u 14:17

ultra2911

Ako još uvijek postoji netko tko se pita zašto se već punih sedam godina toliko piše i priča o glazbenom festivalu zvanom ULTRA Europe, vrijeme je da pogleda najnoviji film koji u samo devet minuta daje odgovor na to pitanje. Riječ je naravno o ULTRA Europe Aftermovieju koji je danas ugledao svjetlo dana, a priča čudesnu priču o glazbenom divu koji je postao jednim od simbola Splita i Hrvatske. Tri veličanstvena festivalska dana na splitskom stadionu Park Mladeži predstavljena su svijetu u raskošnom filmu nastalom u produkciji Final Kida, a prvi se put prikazuju i Zagreb kao i brojne druge bajkovite hrvatske lokacije. Za sve one koji još nisu osjetili čaroliju i zaraznu energiju jedinstvenog destinacijskog festivala ULTRA Europe, ovo će biti i više nego odlična pozivnica da se pridruže tisućama fanova već idućeg ljeta.

Opširnije...

Čarobna Božićna bajka u Vinkovcima Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 29. studenog 2019. god. u 11:01

bozic2911

Najveselije doba godine već je pred pragom radi čega se diljem Hrvatske ponovno pripremaju šarmantne adventske kućice s izvrsnom gastro ponudom, glazbeni nastupi i pregršt ostalih iznenađenja. Advent je vrijeme za obitelj, prijatelje i druženja s najmilijima u bajkovitom ambijentu. Predbožićni ugođaj u ovo vrijeme zavlada cijelom državom, uz podršku i predanost svake regije te će zato ponovno sve biti podređeno tome, a vjerujemo kako će se pronaći za svakoga ponešto.

Opširnije...

Održana premijera misterioznog trilera 'Nož u leđa' Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 27. studenog 2019. god. u 11:58

ledja2511191

Sinoć je u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema održan Tres chic specijal, u sklopu kojeg je premijerno prikazan misteriozni triler 'Nož u leđa'. Tri najveće kino dvorane u sklopu Kaptol Boutique Cinema bile su potpuno rasprodane, što i ne čudi, s obzirom na veliki interes za ovim intrigantnim krimićem, kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj. Poznati pisac i redatelj Rian Johnson (Brick, Looper, Star Wars: The Last Jedi) ovim filmom odaje počast slavnoj Agathi Christie. 'Nož u leđa' je zabavna moderna kriminalistička drama u kojoj su svi osumnjičeni za ubojstvo. Slavni autor kriminalističkih romana Harlan Thrombey (Christopher Plummer) nađen je mrtav na svom imanju nakon proslave 85. rođendana i pronicljivi detektiv Benoit Blanc (Daniel Craig) zadužen je za istragu zločina. Snalazeći se u labirintu tajni i laži Harlanove disfunkcionalne obitelji i odanog osoblja, Blanc mora naći put do prave istine o iznenadnoj smrti slavnog autora. Zvjezdanu postavu čine Chris Evans, Ana de Armas, Jamie Lee Curtis, Michael Shannon, Don Johnson, Toni Collette, LaKeith Stanfield, Katherine Langford i Jaeden Martell, a film je duhovit misterij sa stilom koji će gledatelji rješavati do samog kraja. Ovu napetu priču sinoć nisu propustili niti brojni poznati, poput Vande Winter, Andree Andrassy, Josipe Pavičić, Sonje Kovač i Deana Sinovčića.

Opširnije...

U Zagreb je stigao Bread Pitt i nikada nije bio ukusniji Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 21. studenog 2019. god. u 14:30

cook2111191

Kruh je danas definitivno puno više od obične namirnice. Varijacija na temu tijesta je bezbroj, a spajanjem naizgled nespojivog i unošenjem nekih posebnih okusa, ukusan rezultat ne izostaje. Gundulićeva 5, adresa je novootvorene pekarnice pod nazivom Bread Pitt - Bakery & Luncherie, koja ovih dana iznimno plijeni poglede prolaznika. Osim svog upečatljivog naziva, ono što se nalazi kada zakoračite unutra, pravo je osvježenje. Oku ugodan interijer, začinjen moderno-industrijskim uređenjem i pomno odabranim detaljima, savršeno je obogatio jednu od najpopularnijih i najprometnijih zagrebačkih ulica.

Opširnije...

Stranica 1 od 340

Najave događanja