Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Poklon s pričom - Story Super Božić sa Superseniorima Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 11. prosinca 2017. god. u 18:20

story1112171

Druge adventske subote u Preobraženskoj ulici slavio se uspješan prvi tjedan ovogodišnjeg nastavka projekta “Poklon s pričom - Story Super Božića sa Superseniorima” koji je svim generacijama donio pregršt zanimljivog sadržaja i ugodnog druženja. U prvih tjedan dana održano je čak trinaest radionica - za djecu, mlade i superseniore. Tako ste ovoga tjedna, od ponedjeljka do petka, mogli sudjelovati u kreativnim radionicama izrade raznih blagdanskih ukrasa i čestitki, kušati slasne sirove slastice, čitati poeziju, vježbati “vijuge” kroz učenje stranih jezika, korištenje pametnih telefona, metode boljeg pamćenja, mozgalice i slagalice te se uvjeriti da za osvajanje Oscara nikad nije kasno, ako ste dovoljno hrabri da krenete na glumačke radionice.

Opširnije...

Božićni domjenak HGK okupio novinarsku elitu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 06. prosinca 2017. god. u 17:56

komora0612171

Prepuna dvorana Hrvatske gospodarske komore jučer je bila poprište božićnog domjenka za predstavnike medija, kojem je prisustvovalo preko stotinu poznatih novinarskih lica. Tako su u blagdanskom druženju uživali Mislav Togonal, Davor Meštrović i Damir Smrtić s HRT-a, zatim Tomislav Jelinčić, Damira Gregoret, Igor Bobić i Boris Mišević s RTL-a, Ivana Pezo Moskaljov, Vjekoslav Đaić, Ivan Forjan, Barbara Štrbac i Tatjana Krajač s Nove TV te Petar Štefanić, Anka Bilić Keserović, Nataša Božić i Sandra Križanec s N1 televizije.

Opširnije...

Zimska čarolija u Hugo's baru Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 04. prosinca 2017. god. u 19:14

hugo0412171

Božićna bajka ove je godine na adresi Jarunska 5. Tisuće lampica ovoga petka zasjalo je u novootvorenom Hugo's baru i pretvorilo ga u omiljenu destinaciju svih onih koji obožavaju blagdansku čaroliju. Deseci borova, snježnih pahulja i mnoštvo lampica ovaj su prostor učinili Winter Wonderlandom. Vlasnici bara svojim su gostima u nadolazećoj blagdanskoj sezoni odlučili pružiti pravu zimsku oazu u kojoj će se rijetko tko osjećati drugačije nego veselo.

Opširnije...

Objavljen ULTRA Europe 2017 Aftermovie Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 04. prosinca 2017. god. u 18:48

ultra0412

Ovih će dana sve oči ponovno biti uprte u Split! Nakon mjeseci iščekivanja predstavljen je film koji priča priču o jednom velikom festivalskom srcu koje je ovog ljeta peti put zakucalo iz centra poljudske ljepotice u jedinstvenom ritmu zvanom ULTRA Europe. Najveće i najvažnije ljetno događanje u Hrvatskoj i njegova tri veličanstvena dana u Splitu dokumentirana su u emotivnom desetominutnom filmu ULTRA Europe 2017 Aftermovie nastalim u režiji svjetskih majstora produkcije Final Kida poznatih i po produkciji spotova za brojne svjetske DJ-e te filmu za FIFA Europsko nogometno prvenstvo održanom u Francuskoj prije dvije godine.

Opširnije...

Faraon iz Ilice oduševio prepuno Kazalište Komedija Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Nedjelja, 03. prosinca 2017. god. u 19:37

faraon0112171

Glamur, dekadencija, Cabaret i tango, ubojstva, intrige i zabranjene ljubavi su samo neke od riječi kojima se može opisati nova predstava Kazališta Komedija. Gromoglasni pljesak nakon svečane premijere glazbenog krimića Faraon iz Ilice je mrtav, najavljuje još jednu odličnu zagrebačku kazališnu priču smještenu u vrijeme Austro-Ugarske te prepunu crnog humora i napetih obrata.

Opširnije...

Stranica 1 od 285

Najave događanja