Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Good Food ponovno je oduševio goste! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 21. lipnja 2022. god. u 11:42

good2006221

Good Food, omiljeni zagrebački street food, nastavio je sa svojim projektom pod nazivom Art is Food. Eat Good. Good Food. I dok su prošlog puta graciozne balerine svojom plesnom točkom iznenadile posjetitelje u Palmotićevoj 2, ovoga puta mjesto radnje bilo je u Good Food-u u Teslinoj 7. Naime, na nekoliko sati, Teslina 7 postala je pravi slikarski atelje, na oduševljenje svih gostiju. Time Good Food nastoji nizom performansa odati počast svim granama umjetnosti, što upravo i poručuje svojom krilaticom Art is Food. Eat Good.

Opširnije...

Konstrakta u Tvornici kulture Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 17. lipnja 2022. god. u 16:41

konstrakta1706

Ana Đurić umjetničkim imenom Konstrakta održati će 25.lipnja koncert u Zagrebu. U Tvornici kulture nastupiti će kao Konstrakta i Zemlja gruva. Datum se približava,a ova popularna glazbenica raduje se nadolazećem koncertu jer Zagreb smatra važnim gradom kad je glazba u pitanju. Ulaznica za koncert je još malo jer je publika još od Eurosonga željno iščekuje.

Opširnije...

Na koncertu Ani Rucner pridružit će se klapa Sv. Mihovil Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 15. lipnja 2022. god. u 16:36

rucner1506221

Da ima neka tajna veza između Ane Rucner i Dubrovnika, dokaz je održavanje sada već 12. po redu festivala „Ana u Gradu“. Festival počinje 20.lipnja u Kneževom Dvoru, a dan nakon, 21.lipnja, u samu zoru, održat će se tradicionalni koncert „Pozdrav Ljetu“, simbolično na ljetni solsticij i Svjetski dan glazbe. Ipak, ovogodišnji koncert bit će po mnogočemu najposebniji dosad.

Opširnije...

La casa Mime's - Novo gastro mjesto u samom srcu Istre Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 15. lipnja 2022. god. u 16:16

casa15062211

Idilično okruženje i sadržaji koje pruža Istra, već su odavno poznati. Vrhunska vina, ukusna hrana i nestvarni pejzaži, nešto su čemu težimo kako bi pobjegli od užurbane svakodnevice. Ljubitelji kvalitetnih domaćih namirnica, oduševit će činjenica da je Istra postala bogatija za jedno gastro mjesto. U prekrasnom Svetvinčenatu otvoren je šarmantni restoran La casa Mime's, koji već pri samom ulasku jednostavno oduševljava, odiše vrhunskim eksterijerom i interijerom.

Nakon nekoliko, više nego uspješnih projekata u Zagrebu, Mime's u Petrinjskoj te Mime's Trattorie na zagrebačkim Vrbanima, otvoren je izuzetno estetski privlačan restoran u kojemu od danas mogu uživati svi koje put odvede u Istru.

Opširnije...

BSH spektakl vraća se na obnovljeni Medvedgrad Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 10. lipnja 2022. god. u 19:04

medved080622

Hrvatski festivalski brend BSH na obnovljenoj povijesnoj utvrdi Medvedgrad u subotu, 8. lipnja najavljuje pravi glazbeno - scenski spektakl BSH Fortress. Za ovu posebnu priliku, pod zvjezdanim nebom tvrđave s najljepšim pogledom na Zagreb, posjetitelje će zabavljati jedan od najtraženijih DJ-a današnjice Nic Fanciulli za čije nastupe hrvatska publika redovito traži kartu više. Nic Fanciulli postao je jedan od najutjecajnijih umjetnika koji na međunarodnoj glazbenoj sceni posljednjih godina. Uz ogroman broj aktualnih projekata na kojima radi, Fanciulli se ističe kao uistinu multitalentirani svjetski umjetnik, a to je vjerojatno i ključ njegove dugovječnosti u industriji koja se sve brže razvija. Fanciulli je tijekom godina zadržao veliku prisutnost na Ibizi, postavši jedna od najcjenjenijih osoba na otoku. Osim Nicovih vlastitih projekata, on je stalni gost svih ključnih zabava na Ibizi. Bio je glavni gost na ANTS - glavnoj underground zabavi Ushuaie - od njezina početka, a također je nastupao u cijenjenim rezidencijama Paradise, RUMORS Guya Gerbera, Circo Loco na DC10 i INSANE.

Opširnije...

Stranica 1 od 378

Najave događanja