Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Stižu nam Premium krafne iz Orijenta Raj za svako nepce Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Subota, 04. veljače 2023. god. u 19:09

krafne0402231

Krafne su omiljena poslastica u kojoj već više od tri stoljeća uživaju zaljubljenici u slatko diljem svijeta. Povijest postojanja istih seže do 18. stoljeća, kada se pojavio prvi recept i od tada svakodnevno uveseljavaju milijune na globalnoj razini. Dolaze u raznim oblicima, veličinama i okusima, a mnogima su smještene na samom vrhu popisa najdražih deserta, međuobroka pa čak i doručka. Napravljene od mekog tijesta koje se prži u ulju, obično su zaslađene šećerom u prahu, prelivene raznim glazurama i posipima, punjene najčešće pekmezom pa čokoladom, vanilijom ili drugim kremama. No, kako je vrijeme odmicalo, slastičari su upotpunjavali postojeće recepte inovativnim idejama i samim time očarali vjerne kupce nečim novim.

Opširnije...

Marginalci nagradili 50.000-og gledatelja Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 26. siječnja 2023. god. u 19:18

marginalci2501231

Hit komedija, najgledaniji film godine, samo su neki od epiteta koji krase film “Marginalci”. Ako se želite nasmijati kao nikada do sada, najbolje je vrijeme da posjetite obližnje kino i pogledate “Marginalce”. Film je do sada pogledalo i uz njega se nasmijalo više od 50.000 gledatelja. Sretnoh 50.000-og gledatelja jučer su u CineStaru Branimir Mingle Mallu dočekali glumci iz filma, Ljubimir Kerekeš i Darko Janeš, te su sretnom dobitniku uručili i prigodnu nagradu. Upravo će njih te njihovu ekipu glumci Ljubomir i Jan Kerekeš počastiti druženjem uz večeru.

Opširnije...

Billie Eilish i BTS doživite u CineStaru! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 19. siječnja 2023. god. u 19:17

cinestar190123

Već godinama CineStar kina prenose samo najbolje sadržaje sa svjetske scene na velika platna te će krajem siječnja i početkom veljače prikazati dva ekskluzivna koncertna filma glazbenih superzvijezda: Billie Eilish i BTS.

Opširnije...

Brojni poznati na predstavljanju albuma Zvonimira Radišića Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 18. siječnja 2023. god. u 11:33

zvonimir1801231

U intimnoj atmosferi Kluba kazališta Komedija (bivši prostor kluba Kontesa) uz podršku obitelji, prijatelja, suradnika i brojnih zaljubljenika u jazz glazbu, zagrebačkoj publici predstavljen je album „New Horizons“ Zvonimira Radišića. Mladi Riječanin je pet godina stvarao sedam skladbi koje su sinoć oduševile sve okupljene, a koje je izveo Zvonimir Radišić Trio, odnosno, Henry Radanović na kontrabasu, Tonči Grabušić na bubnjevima te Radišić na gitari.

Opširnije...

We Love Sound donosi dašak svjetskog clubbinga u Zagreb Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 30. prosinca 2022. god. u 19:19

welove3112

Još vrlo malo dijeli nas do proslave prvog dana nove godine koji nam pod imenom A New Dawn donosi We Love Sound event brand, uvijek pruživši dašak svjetske klupske atmosfere domaćoj publici. Organizator koji stoji iza jednog od najpoznatijih techno festivala u svijetu - Sonus festivala, zagrebačkoj publici će ponuditi jedini događaj ovakvog tipa u Hrvatskoj, koji će održati u zagrebačkoj Hali 1. siječnja od 02 sata i nastaviti kroz cijeli prvi novogodišnji dan.

Opširnije...

Stranica 1 od 389

Najave događanja