Prošlo je samo dva tjedna od premijernog izdanja festivala Club MTV Summerblast, a organizatori već sad najavljuju bolje, veće i jače izdanje u 2017. godini. Mega 3D pozornica, dosad neviđena na ovim prostorima, više od dvadeset sati vrhunske plesne glazbe, više od 10 000 posjetitelja koji su u Hrvatsku stigli iz više od 17 zemalja svijeta samo su neki od podataka koji najavljuju da je svjetska festivalska scena dobila ozbiljnog konkurenta koji se već iduće godine sprema podignuti ljestvicu još više i u Hrvatsku dovesti vodeće svjetske glazbenike.
Organizatori su licencu za održavanje prvog MTV festivala u svijetu dobili na sljedeće tri godine, a upravo će u suradnji s ovom glazbenom platformom, koja već desetljećima stvara trendove i koja je revolucionirala glazbu i televiziju, festival u narednim godinama postati jedno od najznačajnijih glazbenih događanja u Europi te će predstaviti jedinstvenu kombinaciju najpoznatijih pop izvođača današnjice kao što su Rihanna, Beyonce, Calvin Harris i Fifth Harmony. Ove su glazbene zvijezde na nedavno održanoj dodjeli MTV Video Music Awards u New Yorku dobile nova priznanja za svoj rad, a organizatori festivala MTV Summerblast već su u pregovorima s izvođačima koji će nastupiti iduće godine.
U ime organizatora festivala - turističke agencije Atlas, zadovoljstvo prvim festivalom izrazio je Tomislav Varga, predsjednik Uprave Atlasa: „Zaokružili smo uspješnu turističku sezonu na najbolji mogući način s preko deset tisuća posjetitelja koji su uživali u nastupima najutjecajnijih imena današnje elektronske dance scene. Još jednom se pokazalo kako su festivali odličan pokretač turističkih priča. Projekt intenzivno prezentiramo našim inozemnim partnerima koji pokazuju interes za preusmjeravanjem gostiju u festivalsku Hrvatsku već sljedeće sezone. Veseli nas što je već prva godina bila i više no uspješna te se veselimo sljedećim, još spektakularnijim festivalima narednih godina.“
„Uskoro počinjemo s pripremama sljedećeg izdanja tako da za nas odmora nema. Već smo u pregovorima s izvođačima koje želimo dovesti nagodinu, a nastavljamo i s ulaganjima u produkciju kako bismo posjetiteljima osigurali još bolje festivalsko iskustvo“, izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke MPG, koji je iznimno zadovoljan ostvarenim rezultatima, suradnjom s lokalnim vlastima te turističkim sektorom u gradu Poreču ali i line-upom premijernog izdanja predvođenim svjetskim glazbenim zvijezdama Afrojackom i Steve Aokijem.
Da najpoznatiji slastičar velikih pozornica i jedan on najzaposlenijih DJ-a svijeta Steve Aoki voli našu zemlju već je odavno poznato. Steve je ove godine uprihodio više od 24 milijuna dolara što ga stavlja na visoko peto mjesto Forbsove ljestvice najplaćenijih umjetnika elektronske glazbe. Ovaj je osebujni DJ poznat po svakodnevnom vježbanju u teretani te organskoj vegetarijanskoj prehrani pa zato ne čudi da je jedan od najvažnijih Aokijevih zahtjeva za vrijeme njegovog boravka bila upravo hrana. Svježa domaća tuna koju su mu organizatori pripremili potpuno ga je oduševila, a nije mogao vjerovati kada je čuo da je ulovljena u Poreču. Izjavio je kako je to bila najbolja tuna koju je probao u životu i da bi se samo zbog tog okusa ponovo vratio. U Poreču se naime svake godine izlovi od 100 do 300 kilograma tuna, a svi ljubitelji ove cijenjene delicije moći će se i sami uvjeriti u njenu vrhunsku kvalitetu na Tunalicious Street Food festivalu koji se 8. i 9. rujna održava u Poreču.
U posljednjih se nekoliko sezona u ovom istarskom gradu organiziraju razna događanja - od glazbenih, plesnih do sportskih. Da je obnovljena porečka Peškera izvrsna lokacija potvrdio je i gradonačelnik Grada Poreča-Parenzo Edi Štifanić koji je jako zadovoljan ovogodišnjim rezultatima: „Jako sam ponosan na prvo izdanje MTV Summerblasta. Naša prekrasna uvala Peškera još jednom je pokazala svoj puni potencijal i u centar grada dovela najveće svjetske zvijezde elektroničke glazbe kao i vrhunsku produkciju. Ovim smo festivalom na najbolji način obilježili kraj jednog od najuspješnijih turističkih ljeta dosad, a posebno me veseli da se ulaganje u uvalu Peškera isplatilo te da će Poreč zahvaljujući tome i ubuduće biti domaćin ovakvim manifestacijama.“
Više od 10 milijuna kuna ovo je ljeto uloženo u brojna događanja u Poreču, između ostalih u festival MTV Summerblast te Poreč Open Air Festival of Life koji će u sto dana koliko traje ponuditi posjetiteljima brojne zanimljive sadržaje poput koncerata, uličnih performansa, filmskih projekcija, dječjih zabavno-edukativnih sadržaja i kazališnih izvedbi na otvorenom. Organizatori vjeruju da će direktan pozitivan ekonomski utjecaj uprihoditi minimalno 40 milijuna u dodatnoj potrošnji gradu Poreču i okolnim područjima.
„Iznimno smo zadovoljni prvim Poreč Open Air festivalom koji je svojim bogatim programom tijekom tri mjeseca trajanja oduševljavao brojne domaće i strane posjetitelje. Festival MTV Europe Summerblast, kao kruna ovogodišnjeg Poreč Open Aira, pokazao je Poreč i kao spektakularnu lokaciju "party" festivala. Dolazak međunarodno poznatih izvođača, među kojima je i Grammyjem nagrađivani Afrojack, privukao je veliki broj posjetitelja i pružio pravi spektakl koji je obogatio turističku ponudu Poreča i upisao ga i na kartu velikih festivalskih destinacija“, izjavio je Davor Brenko, potpredsjednik za prodaju i marketing iz Valamar Riviere, inicijatora i glavnog pokrovitelja Poreč Open Air festivala.
Poreč je 2015. godine ostvario rekordni rezultat u smislu turističkog prometa, a dosadašnji tijek turističke sezone govori u prilog još jedne odlične turističke sezone. U prvih šest mjeseci zabilježen je porast noćenja od četiri posto, a pozitivan trend nastavio se i tijekom ljetnih mjeseci što je izravna posljedica i zabavnih događanja koja ove godine stavljaju grad Poreč na sam vrh ljestvice mjesta vrhunske zabave.
„Čast nam je da je MTV Summerblast bio gost u našem gradu ne samo zbog kvalitete izvođača već i zbog fantastične produkcije i vizualnih efekata. Spoj mladosti, prekrasnog vremena te odlične glazbe još se jednom pokazalo dobitnom kombinacijom i postalo motivom dolaska mlađe populacije u Poreč koji je tih večeri sjajio posebnim sjajem. Siguran sam da su svi naši gosti napustili destinaciju bogatiji za novo iskustvo koje će još dugo prepričati. Festival MTV Summerblast postavio je temelje brendiranja Poreča kao mjesta vrhunske zabave i radujemo se novom izdanju u 2017. godini“, izjavio je direktor TZG Poreč Nenad Velenik.
Glavni sponzor partneri festivala su tvrtke Valamar Riviera i Plava Laguna, službeno energetsko piće „MTV UP!“, a za ludu atmosferu pobrinuo se i Jägermeister bomb te Heineken čija globalna platforma Live Your Music slavi glazbena iskustva zbog kojih ljudi više uživaju u životu i glazbi koju vole.
Više informacija o premijernom izdanju festivala održanom 19. i 20. kolovoza dostupno je na internetskoj stranici www.clubmtveurope.com, na službenoj Facebook stranici festivala te Instagram profilu.
Izvor: Press