Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Pogledajte kako izgleda najbolja zabava u srcu Zagreba Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 26. lipnja 2019. god. u 09:57

gallery2606191

Vrhunska glazba i plesna umjetnost u prekrasnom okruženju s pogledom na jezero Jarun obilježili su vrući ljetni party vikend u srcu Zagreba. Dugoočekivani nastup regionalnih zvijezda Bube Corellija i Jala Brata oduševio je brojne posjetitelje najljepšeg zagrebačkog open air kluba Gallery i odveo ih u nezaboravan provod ispunjen glazbenim hitovima, plesom, pozitivnom energijom i emocijama.

Opširnije...

REVOLT - Join The Resistence u 585 Clubu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 26. lipnja 2019. god. u 09:13

585 2606

Prestižni tech, house i underground koncept koji posljednjih godina diljem svijeta privlači sve više poklonika ovog će ljeta osvojiti bolski 585 Club! Riječ je o programu REVOLT - Join The Resistance, koji svojim glazbenim stilom i energijom predstavlja svojevrsni zaokret od mainstream glazbe, a odaje počast  vizionarima koji su krajem prošlog stoljeća, ovim glazbenim stilom, u potpunosti približili čovječanstvo tehnologiji i pokrenuli svojevrsnu glazbenu revoluciju. Svojim izgledom i konceptom 585 Club od samih početaka ide u korak sa svjetskim trendovima, a ova će glazbena priča to još jednom dokazati! Ljeto 2019 obilježit će nastupi najuglednijih techno performera kao što su Nicole Moudaber, Steve Lawler, Weiss, Dj Jock I Sk!Y!

Opširnije...

Uživanje na suncu, na francuski način Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 17. lipnja 2019. god. u 12:49

petra1706191

Kremasto, savršeno izbalansirano pivo, 1664 Blanc, osvojilo je već mnoga srca. Njegov jedinstven okus prožet voćnim notama, savršeno se uklapa u druženja, bilo u zatvorenom ili u prirodi. Kako se u njemu uživa u odličnom zagrebačkom ambijentu, moglo se doživjeti jučer na zagrebačkom Maksimiru, gdje se s Vidikovca širila ugodna francuska glazba.

Opširnije...

Otkriveni svi izvođači koji će nastupiti na ULTRA Europe Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 12. lipnja 2019. god. u 23:01

ultra1006

Samo nekoliko tjedana uoči početka sedmog izdanja festivala ULTRA Europe doznali smo i kompletnu glazbenu postavu koja će izaći na jednu od čarobnih pozornica u Splitu, na Braču, Hvaru i Visu. U prodaju su od danas puštene i jednodnevne festivalske ulaznice, za sva tri festivalska dana u Splitu! Tier 4 faza prodaje ulaznica gotovo je rasprodana pa organizatori najavljuju da će se od četvrtka moći kupiti po novoj cijeni od 899 kn, a mogu se osigurati na prodajnim mjestima Tisak Media, putem sustava Ticketshop.hr te na službenoj web stranici festivala.

Opširnije...

Andrej Kramarić, Iva Majoli i Lovre Miloš u meču za Tordince Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 06. lipnja 2019. god. u 16:30

mec0606

Samo nas tjedan dana dijeli do početka prvog izdanja humanitarnog i sportskog događanja Gem Set Hrvatska. SRC Šalata će u srijedu, 12. lipnja 2019., okupiti najpoznatija imena i ikone hrvatskog sporta, a razlog je i više nego dovoljan - vratiti osmijeh na lice djeci iz Tordinaca koji se nalazi u Vukovarsko-srijemskoj županiji! Lista sportaša koja će zaigrati tenis u parovima sve je veća, a nakon službenog ždrijeba, koji će se održati u narednim danima, doznat će se i raspored parova po grupama. 24 sportaša, 12 parova, 4 natjecateljske grupe u super tie-break teniskom formatu - Gem Set Hrvatska, u organizaciji Zaklade Marin Čilić, najavljuje jedinstveni spektakl u samom srcu Zagreba!

Opširnije...

Stranica 1 od 329

Najave događanja